Hogyan lehet leszokni a dohányzásról az első héten


Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról egy nő számára

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

Leszokni a dohányzásról az első két hétben

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

  • Milyen az első hét dohányzás nélkül? | NICORETTE®
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

dohányzás ínybetegség miatt hagyjuk abba a dohányzást hagyjuk abba az ivást

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek?

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Hogyan lehet leszokni a dohányzásról az első héten esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

hagyja abba a dohányzásról szóló értékeléseket

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

  • A dohányzásról való leszokás egyszerű módja, hány oldal
  • Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - konigclub.hu
  • Képlete: C10H14N2.
  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | konigclub.hu
  • Leszokni az álom cigaretta dohányzásáról
  • A dohányzásról való leszokás 1 egyszerű módja
  • Tabuk nélkül - Mítoszok és tények a terhesség alatti dohányzásról remenysegiskola.

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.