Hogyan hagyta abba a dohányzást


A viselkedés változás Prochaska és Di Clemente alapján szakaszai: Fontolgatás előtti szakasz Az egyén még nem kész a változtatásra, még nem tervezihogy a közeli jövőben abbahagyja a dohányzást.

hogyan hagyta abba a dohányzást bevált gyakorlatok a dohányzásról való leszokáshoz

A leszokás elleni érvek erősebbek, mint a mellettiek. A rendszeres dohányzásnak nincs tudatmódosító hatása, ezért a társadalom elfogadóbb azokkal, akik rendszeresen cigarettáznak, ami elaltatja a dohányosban a lelkiismeret furdalást, hogy a dohányzás ön és környezetkárosító hatású.

hogyan hagyta abba a dohányzást

A dohányost a hozzátartozói késztetik  vagy az orvosai hívja fel a figyelmét a dohányzás káros hatásaira. Fontolgatás szakasza A dohányos felismeri a problémát, és komolyan gondolkodik a dohányzás abbahagyásán, de még nem tesz aktív lépéseket a leszokás érdekében.

hogyan hagyta abba a dohányzást ha akkor most leszokott a dohányzásról

A leszokás elleni érvek és a leszokás melletti érvek egyensúlyban vannak, és a dohányos még nem köteleződött el a leszokás mellett. A dohányzást még nem hagyta abba legalább 24 órára.

A fiatalkori dohányzás formái és az asztma A dohányzás drámaian növeli a perifériás artériás megbetegedések PAD számát. A végtagok verőereinek szűkülete mozgáskorlátozottsághoz, amputációkhoz és szívrohamokhoz vezethet. Perifériás artériás megbetegedésben világszerte kb.

Felkészülés szakasza A dohányosban formálódik és erősödik a szándék a leszokásra. A leszokás melletti érvek erősebbek, mint a leszokás elleniek.

Egy új vizsgálat eredményei szerint 10 évvel az utolsó cigaretta után, az erek visszanyerik elvesztett tágulékonyságukat. A leszokás fiatalítja a verőereket Egy új vizsgálat eredményei szerint 10 évvel az utolsó cigaretta után, az erek visszanyerik elvesztett tágulékonyságukat.

Már hajlandó lépéseket tenni a viselkedés változás felé. Keresi a maga számára legmegfelelőbb cselekvési hogyan hagyta abba a dohányzást.

Már volt legalább egy olyan alkalom, amikor 24 órára letette a cigarettát. Cselekvés szakasza  A dohányos a leszokás érdekében módosítja viselkedését.

hogyan hagyta abba a dohányzást gyógymódok a nikotin-függőség kiküszöbölésére

Fenntartás szakasza.