Miért kell ismét leszokni a dohányzásról


  • Eltelt egy év és nem gyújtottam rá!
  • Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? | Dr. Czompó Márta – Tüdőgyógyászat, Allergológia
  • Magyar Narancs - Sport - Leszokni a dohányzásról: Tüdőráktérítő
  • Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk | konigclub.hu
  • Hogyan hagyta abba a dohányzást Gazzaev?
  • Pedig a nikotin éjjel kiürült az agyból, kéne az új adag.
  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | konigclub.hu

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy az egyetlen módja a leszokásnak és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

  1. A dohányzás elleni küzdelem és
  2. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

miért kell ismét leszokni a dohányzásról miért veszélyes hirtelen leszokni a dohányzásról?

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

hogyan lehet egy anyát leszokni a dohányzásról

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

hagyd abba a dohányzást, mi bajom van

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

Potecz Györgyi Létrehozva: Potecz Györgyi tüdőgyógyász segítségével most a leggyakoribb érveket-kifogásokat vesszük sorra A dohányzás, számos egyéb káros hatása mellett növeli az asztma és a COPD kialakulásának a veszélyét is. Ennek ellenére sokan, már meglévő betegségük ellenére sem mondanak le szenvedélyükről. Potecz Györgyi tüdőgyógyász segítségével most a leggyakoribb érveket-kifogásokat vesszük sorra.

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás miért kell ismét leszokni a dohányzásról olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

miért kell ismét leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzó naplóról

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében. Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet.

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

miért kell ismét leszokni a dohányzásról

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

leszokni a dohányzásról, és leszakadni

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol.

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.